Philadelphia limited edition

Ontdek de nieuwe limited edition verpakkingen van Philadelphia, doe mee aan de wedstrijd en maak kans op een city trip in één van de mooie Belgische steden.

Het deksel van de verpakking van de Philadelphia Natuur 235 gram en Philadelphia Natuur 330 gram krijgt tijdelijk een nieuwe look. Zo zal er op de verpakking niet langer de merknaam ‘Philadelphia’ te zien zijn, maar wel die van één van de 11 gekozen bekende Belgische toeristische grootsteden namelijk: Brussel, Gent, Leuven, Mechelen, Antwerpen, Brugge, Luik, Namen, Dinant, Doornik of Bergen.

Liefhebbers van Philadelphia kunnen bij aankoop van een verpakking, hun aankoopbewijs uploaden op www.citytrip.philadelphia.be en zo elke week kans maken op een citytrip in 1 van de 11 steden. Philadelphia moedigt zo aan om er opnieuw op uit te trekken, in eigen land; De actie loopt van midden juli tot en met eind oktober.

Al meer dan 100 jaar is Philadelphia pionier op het gebied van roomkaas. En dat met enkel 3 hoofdingrediënten: melk, room en een beetje zout. Deze eenvoud helpt om de onweerstaanbare romige smaak en textuur te creëren. Het verhaal van Philadelphia is er één van hoge normen en waarden, kwaliteit en versheid. Ontdek naast Philadelphia Natuur, ook de nieuwe smaak van Philadelphia Intense, perfect voor een apero-moment, of Philadelphia Extra Protein, de vertrouwde smaak met een hoog proteïnegehalte (11%) en een verminderd vetgehalte (max. 3%).