Terwijl België en de rest van de wereld zich opmaken voor drie geweldige weekenden Tomorrowland, presenteren adidas, de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB) en Tomorrowland met gepaste trots de capsulecollectie ’LOVE‘, een collectie ontworpen om tot de verbeelding te spreken van voetbal- en festivalfans over de hele wereld. De collectie bestaat uit lifestylekleding en -accessoires, waarbij een opvallende grafische print en de speelse ’LOVE‘ opdruk centraal staan. De grafische print is geïnspireerd op het wereldberoemde vuurwerk van Tomorrowland, een ware explosie van kleuren en staat symbool voor de gedeelde waarden op vlak van diversiteit, gelijkheid en inclusiviteit. LOVE, met het logo van Tomorrowland als letter O, is een subtiele prikkel om ons eraan te herinneren om samen meer van het leven te genieten.
De Rode Duivels en Tomorrowland hebben de harten veroverd van fans over de hele wereld. Hoewel ze in totaal verschillende werelden actief zijn, zijn de gelijkenissen opmerkelijk. Zo zijn alle ogen gericht op de spelers en de dj’s, met evenementen zoals het FIFA wereldkampioenschap en Tomorrowland als ultieme podia. Beiden betoveren ze keer op keer weer hun hartstochtelijk publiek met prestaties van wereldklasse.
“Met deze capsulecollectie verenigen we met trots het beste dat België te bieden heeft: het beste op het gebied van voetbal en het beste op het gebied van muziek en entertainment, om te vieren wie we zijn en waar we voor staan,” zegt Nick Craggs, General Manager van adidas Football.
Manu Leroy, Director Marketing & Communication van de KBVB stelt: “Met onze ’Come Together‘-campagne streven we ernaar om de wereld te verbeteren, een wereld waarin iedereen zich thuis voelt, ongeacht wie ze zijn of waar ze in geloven. adidas en Tomorrowland delen deze ambitie en waarden. We zijn er trots op samen deze positieve en leuke boodschap van LOVE te delen met de wereld.”
De ’LOVE‘ capsulecollectie is het eerste hoofdstuk van de samenwerking en bestaat uit een Terrex MYSHELTER jack, een hoodie, een shirt met lange mouwen geïnspireerd op keepersshirts uit het verleden, een festivalshirt met knoopjes, een t-shirt met korte mouwen, een lange legging voor vrouwen, een short, een zwemshort, een crossbodytas, een bucket hat, een handdoek en een paar adilettes. Verschillende producten kennen een subtiele basis van gebroken wit, met toevoeging van de kenmerkende grafische print als ontwerpdetail. Ook zijn er meer in het oog springende producten waarbij de opvallende grafische print als basis is gebruikt voor het ontwerp. De meeste artikelen hebben een subtiel roze label met de logo’s van adidas, de KBVB en Tomorrowland. Het jack, de hoodie en het t-shirt met korte mouwen zijn ook voorzien van de tekst LOVE. De kenmerkende grafische print wordt tevens gebruikt in de logo’s van adidas en de KBVB. De capsulecollectie is vanaf 13 juli beschikbaar op adidas.com, shop.rbfa.be, store.tomorrowland.com en bij geselecteerde verkooppunten. De capsulecollectie is ook beschikbaar op Tomorrowland 2022.